Política de privacitat
La present Política de privacitat estableix els termes en què el Grup Excursionista de Mallorca usa i protegeix la informació que és proporcionada pels seus usuaris al moment d’utilitzar el lloc web creat exclusivament per gestionar el 48è Aplec excursionista dels països catalans. Aquesta entitat està compromesa amb la seguretat de les dades dels seus usuaris. Quan us demanam omplir els camps d’informació personal amb la qual pugueu ser identificat, ho feim assegurant que només s’emprarà d’acord amb els termes d’aquest document. No obstant això aquesta Política de privacitat pot canviar amb el temps o ser actualitzada, i per això us recomanam i emfatitzam revisar contínuament aquesta pàgina per a assegurar-vos que estau d’acord amb aquests canvis.
Informació que és recollida
El nostre lloc web podrà recollir informació personal per exemple: Nom, informació de contacte com la vostra adreça de correu electrònic i informació demogràfica. Així mateix quan sigui necessari podrà ser requerida informació específica per a processar alguna comanda o realitzar un lliurament o facturació.
Ús de la informació recollida
El nostre lloc web empra la informació amb la finalitat de proporcionar el millor servei possible, particularment per a mantenir un registre d’usuaris, de comandes en cas d'aplicació, i millorar els nostres productes i serveis. És possible que siguin enviats correus electrònics periòdicament a través del nostre lloc amb ofertes especials, nous productes i altra informació publicitària que considerem rellevant per a vós o que pugui brindar-vos algun benefici. Aquests correus electrònics seran enviats a l’adreça que proporcioneu i podran ser cancel·lats en qualsevol moment.
El Grup Excursionista de Mallorca està altament compromès per a complir amb el compromís de mantenir la vostra informació segura. Usam els sistemes més avançats i els actualitzam constantment per assegurar-nos que no existeixi cap accés no autoritzat.
Galetes
Una galeta es refereix a un fitxer que és enviat amb la finalitat de sol·licitar permís per a emmagatzemar-se en el vostre ordinador, en acceptar aquest fitxer es crea i la galeta serveix llavors per a tenir informació respecte al trànsit web, i també facilita les futures visites a una web recurrent. Una altra funció que tenen les galetes és que permet a les webs reconèixer-vos individualment i per tant brindar-vos el millor servei personalitzat del lloc web.
El nostre lloc web empra les galetes per a poder identificar les pàgines que són visitades i la seva freqüència. Aquesta informació és emprada únicament per a anàlisi estadística i després la informació s’elimina de manera permanent. Podeu eliminar les galetes en qualsevol moment des del vostre ordinador. No obstant això les galetes ajuden a proporcionar un millor servei dels llocs web, no donen accés a informació del vostre ordinador ni de vós, a menys que així ho vulgueu i la proporcioneu directament. Podeu acceptar o negar l’ús de galetes. No obstant això la majoria de navegadors accepten galetes automàticament perquè serveix per a tenir un millor servei web. També podeu canviar la configuració del vostre ordinador per a declinar les galetes. Si es declinen és possible que no pugueu utilitzar alguns dels nostres serveis.
Enllaços a tercers
Aquest lloc web pot contenir enllaços a altres llocs que podrien ser del vostre interès. Una vegada que cliqueu en aquests enllaços i abandoneu la nostra pàgina, ja no tenim control sobre el lloc al qual sou redirigit i per tant no som responsables dels termes o privacitat ni de la protecció de les vostres dades en aquests altres llocs tercers. Aquests llocs estan subjectes a les seves pròpies polítiques de privacitat per la qual cosa és recomanable que els consulteu per a confirmar que hi estau d’acord.
Control de la vostra informació personal
En qualsevol moment podeu restringir la recopilació o l’ús de la informació personal que és proporcionada al nostre lloc web. Cada vegada que us sol·liciti emplenar un formulari, com el d’alta d’usuari, podeu marcar o desmarcar l’opció de rebre informació per correu electrònic. En cas que hàgiu marcat l’opció de rebre el nostre butlletí o publicitat podeu cancel·lar-la en qualsevol moment.
Aquesta entitat no vendrà, cedirà ni distribuirà la informació personal que és recopilada sense el vostre consentiment, tret que sigui requerit per un jutge amb un ordre judicial.
El Grup Excursionista de Mallorca es reserva el dret de canviar els termes de la present Política de privacitat en qualsevol moment.